Näin  eilen yöllä unta, että pennut syntyivät. Uroksia oi 5 ja narttujakin oli, mutten saanut selvää kuinka monta niitä oli. Kerroin aamulla asiasta FB, myös Jaanalle.

 Jaanan kanssa juteltuamme hän kertoi, että vuorokauden sisään tupsahtaa pennut maailmaan. Kyttäsin eilen malttamattomana koko ajan, mitä pääsin koneen ääreen. Kävin päivän aikana kaupungissa, pesin pyykkiä ja vein pyykit kuivamaan kuivaustupaan. Minulla oli myös laulutunti, joka kesti 45min. Olin aivan muissa maailmoissa välillä enkä voinut kauheasti keskittyä. Onneksi oli laulutunnit, niin sain asian mielestäni hetkeksi :D

Laulutunnin loputtua, lähdimme käymään kaupassa vielä ja menimme poikaystäväni vanhempien luokse. Voi jumpe sitä odottelua! En malttanut pysyä koneen äärestä pitkään poissa, kun menimme heille. Kyttäsin, kyttäsin.. ei mitään.. Yhen äkin ilmestyy viesti FB postilaatikkoon. Sydän alkoi jykyttää. Mutta ei.. se olikin vain kaverini joka laittoi viestiketjua eteenpäin *huokaus*. Monta kertaa päivän aikana sain muilta viestiä, mutten Jaanalta.  Jaanan tultua FB, ei ollut mitään omituista tapahtunut.

Illalla meinasin, että valvon varmasti koko yön ^^ Olin aivan täpinöissäni! En olisi millään malttanut mennä nukkumaan. Kumminkin sain itseni ihmeen kautta houkuteltua nukkumaan. Taisin nähdä jälleen pentu-unia.

Tänä aamulla ryntäsin koneella vauhdilla. Ei ollut mitään viestiä ilmaantunut. Laitoin Jaanalle viestiä FB ja annoin puhelinnumeroni, niin helpompi olisi Jaanallekkin ilmoitella asiasta :) Jaana ilmestyi FB:n  ja kertoi tilannetta. Ei ollut vieläkään mitään tapahtunut. Päätin lähteä siskoni luona käymään ja hakemaan skootteristani kypärät yms. Kun olin ollut jonkun aikaa siskoni luona kuului ääni..

Sain Jaanalta viestin klo.10.45.25 " Ensimmäinen on syntynyt" Eli tästä se alkoi!". Ensiksi en voinut uskoa tilannetta. Piti miettiä hetken, "hetkinen oikeastikko". Odotin vain innolla tietoa, onko tyttöä tullut. Jaanalta tulikin viesti klo. 11:41.16 "Tämän hetkinen saldo 3 poikaa ja 1 tyttö". Olin innoissani! Ainakin yksi tyttö!! :)

Myöhemmin sain vielä viestin (klo.12.30)" vielä tuli toinen tyttö! Olin onnellinen! Saisin valita kumman otan :) Väriäkin kysyin, vaikka arvelin ettei sitä vielä voi oikein sanoa. Vaalealta kuuemma näyttävät tällä hetkellä, mutta asia selviää myöhemmin paremmin :) 

Anteeksi tämän kertaisen blogin sekavuus, mutta olen vain onnellinen asiasta Itkut meinaa tässä ihan tulla! Jaana lupasi lähettää minulle kuvia sitten myöhemmin :) kun selviää, että kaikki ovat tullee ulos